![[ 7 + 8 : 1789 straight ups in Fontainebleau ] [ 7 + 8 : 1789 straight ups in Fontainebleau ]](http://www.climbing.nl/images/7plus8/1789banier.jpg)
![]() | ![]() | choose color theme | ![]() | ![]() | ![]() | choose your language |
opened by : Christophe Laumone
area : Buthiers Piscine
type : roof
description : this boulder is located at the upper right side of Minos (ultra low start by C. Roumegoux, 8a+).
7b ou 8a posted by ??????? ~ 14.11.2007 15:08
je suis desole de remettre ca sur le tapis.
la prise a cassé il y a environ 1 an ce qui a rendu le bloc plus dure, a l'epoque il etait cote 8a, maintenant que la prise a ete refaite le bloc coute moin cher.
est ce que les mecs qui on refait la prise en on fait un bac?
quand je voit les mec qui l'on fait ce ne sont pas de debutant, soit ce bloc est trop simple ou il est surcote pour attiré des gens.
en gros merite t il 8a?
et ca veut dire quoi de mettre des cotes entre parenthese, est ce une suggestion?
... posted by Little-biceps ~ 18.11.2007 18:07
Non, il ne mérite meme pas d'etre grimpé car il est moche....
Pour la cote, c'est simple :
Un type m'avait dit 7c en chaussette!
New reaction
Welcome to bleau.info, the one stop website about bouldering in Fontainebleau. A short name, which stands for an abundance of climbing beta. With ten thousands of pages, this is the ultimate reference site for Bleausards and Wannabees.
If you are new to this site, take a look at the intro to see what's available and how the navigation works. For the editors of this site, visit our contact page.
Interactive Font climbing map: