![[ Respect the forest - Take back your rubbish ! ] [ Respect the forest - Take back your rubbish ! ]](http://bleau.info/images/rubbish-banner-en.gif)
![]() | ![]() | choose color theme | ![]() | ![]() | ![]() | choose your language |
opened by : Sébastien Frigault
area : Recloses
type : overhang
description : direct version of Narcotic, without the arete and the hole to the left.
Pas de trêve de noel pour les imbeciles ! [fr] posted by Jéjé du cuvier ~ 02.01.2011 15:00
Hier j'ai été faire quelques essaies sur Narcotic et sauf erreur de ma part l'inversée clée a été amélioré !
Ce n'est pas un bac mais elle me semble bien meilleur qu'avant !
Je ne pense pas que cela change quelque chose sur la version de gauche, mais pour la direct, j'ai bien peur que le mouve se trouve facilité.
Désolé pour ces mauvaises nouvelles, mais visiblement il y a encore des mecs avides de 8b n'ayant pas compris le sens d'une cotation.
A +
Jérome
New reaction
Welcome to bleau.info, the one stop website about bouldering in Fontainebleau. A short name, which stands for an abundance of climbing beta. With ten thousands of pages, this is the ultimate reference site for Bleausards and Wannabees.
If you are new to this site, take a look at the intro to see what's available and how the navigation works. For the editors of this site, visit our contact page.
Interactive Font climbing map: