![[ Triple Pads ] [ Triple Pads ]](http://bleau.info/images/shop/triplepad/triplepadsbanier.jpg)
![]() | ![]() | choose color theme | ![]() | ![]() | ![]() | choose your language |
area : Franchard Hautes-Plaines
type : sitstart / overhang / slopers
description : right problem on the boulder facing yellow n°5, on the other side of the path, rediscovered by Pascal Etienne; logical sitstart from a boulder, exit on the right with slopers; it appears to be a rediscovered problem by Pascal Etienne.
Erreur ? [fr] posted by Super guide ~ 10.04.2003 01:45
Si on compare avec d'autres...euhhhh, la coquille assis c'est au moins 7b,...c'est pas comparable !!!!!!!! 6c max. Ou bien on recote la coquille assis, là je suis d'accord ?
light woman [fr] posted by pascal ~ 10.04.2003 19:52
Il faut être sûr de parler du même: la voie est à droite du bloc, départ assis sur un bloc, main gauche sur une pente qui comporte une pointe caractéristique, main droite sur une règle en forme de lune, quand les pieds sont posés, jeté à droite sur un tres mauvais plat, remontée pied g. à l'aveugle (si quelqu'un te le place ou t'indique, c'est bien plus simple), pied g. sur une longue règle mal placée, main gauche dans un trou et là, bonjour la remontée des pieds par-dessus le surplomb!Pour moi c'est 7a, pour mes copains 7a+, mais ils n'étaient pas très en forme.
5 ans plus tard... posted by Pascal ~ 12.06.2008 11:33
Ma réponse à ce post est dans un autre sur la fiche du bloc.
New reaction
Welcome to bleau.info, the one stop website about bouldering in Fontainebleau. A short name, which stands for an abundance of climbing beta. With ten thousands of pages, this is the ultimate reference site for Bleausards and Wannabees.
If you are new to this site, take a look at the intro to see what's available and how the navigation works. For the editors of this site, visit our contact page.
Interactive Font climbing map: